Vad annars liksom?

Gårdagen blev trevlig, middan på Perssons var helt okey, trodde dock att det skulle vara bättre.
Men om man ska äta planka föredrar jag Stäket eller Mando! LÄTT=)
Efter middan tog vi taxi, för vi orkade inte släpa Jennie med oss i sina stövlar.
Inledde med en strike, men fick ont i foten efter ett tag, så Filip fick slå för mig. Såklart blev det halvdåligt när han slog för mig, sen när han skulle slå för sig själv blev det såklart strike! Vad annars liksom?!
Efter två timmars bowling var vi möra allihopa, och tog taxi på varsitt håll! Filip deckade direkt, och jag fick inte igång SATC på datorn, blev lagom tjurig! Men somnade ganska snabbt ändå, så det kvittade! Men det funkar fortfarande inte, alltid nånting som ska klydda!
Imorse..
Filip: Asså fan vad jag har huvudvärk, jag skulle aldrig druckit dom där TVÅ ölen igår!
hahaha, gulliga du=)

Har varit en riktigt deppig dag, sovit bort halva dan, städat, varit på dåligt humör.
Jaja, snart kommer Filip, ska hem till honom, antagligen kolla på Beck eller nåt! Myspys!
Imorgon är det dags för korpen, har haft långt samtal med Andy, lite ovänner blev vi ja. Är inte svårt för två personer med hett temperament att bli ovänner. Men det löste sig bra till slut, då jag fick min vilja igenom=)
Han tycker precis som pappa, att jag inte ska spela. Börjar tro att det inte är en stukning, utan nånting annat... Har gått tre veckor nu, och en stukning brukar ta en vecka. Men mina fötter är ju kaos, hur många små frakturer som helst i foten, och uttänjda ledband mm. Kan den inte bara bli bra?! Men man får väl skylla sig själv när man hoppar från ett tak, och när man går in helhjärtat i en match!! Men ska iaf försöka spela imorgon! Får se om det bär eller brister!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0