Tejp och BINDOR!

Idag har jag varit nere en sväng på Triangeln, man kan nästan känna hur dom som jobbar där gör allt för att behålla sina kunder, och inte förlora dom till Entre. Överdrivet snälla och hjälpsamma är bara förnamnet, men det är ju positivt.
Iaf så gick jag till stadium och köpte lindor och tejp.
När jag kom in där letade jag upp första bästa stadium arbetare,
- Hejsan, jag behöver din hjälp. Kan du nånting om fotskador?!
Han: Jadå. Vad är det för typ av skada?
- Har haft problem med fötterna länge, massa frakturer, utdragna ledband, men just nu har jag fått en rejäl stukning vid ankeln. Så jag undrar om ni har tejp och Bindor!
Ändrade snabbt till mitt misstag..
- Lindor mena jag!
Började svettas, och tänkte att nu tror han att jag är helt ute och cyklar, visst så har jag mens, men jag vet att man inte kan köpa bindor på stadium.

Sen cyklade jag förbi infoteket, snackade lite om hur jag ska gå tillväga med min utbildning...
När jag sen kom hem satt jag och funderade hur jag skulle linda foten nudå...Jag har ju ingen aning..
Så tillsist ringde jag tränare Magnus...När signalerna går fram hör jag hans bakgrundsmusik...
"Jag ber dig snälla snälla snälla..."
Kom igen Magnus, trodde bättre om dig... snälla snälla!! =)
Nu ska jag hjälpa mamma med maten! Sen är det dags för korpen! :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0