Men sen är det slut!

Äntligen fredag, eller äntligen och äntligen...man är ju ändå ledig i princip varje dag. Det enda som är ett plus är att alla anda är lediga! Eller inte alla, FILIP jobbar ju helg som vanligt. Så då måste man upp och skutta imorgon klockan fem! Fy fan asså! Så ikväll blir det bara en lugn och skön kväll!
Imorgon däremot så ska Jag, Filip, Jennie och Jim ut och äta, sen bowla! Ska bli trevligt!

Nu är det bestämt.. Mamma och jag har sagt att vi ska sluta snusa, vi får snusa färdigt dosan vi har, men sen är de slut!
Är verkligen på tiden.. Efter ca 7 år med snusen under läppen, ska det bli skönt att bli av med begäret. Speciellt nu, då jag inte har råd, och tänderna förstörs! Nä, det är verkligen på tiden!

Borde gå ut en sväng i solen, men mitt lata arsle gillar soffan, är någon sorts dragningskraft där...kan inte riktigt förklara!
Bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Räkna inte med att det blir lätt att bli av med snuset! jag är sugen konstant fast jag bara tar en innan jag ska lägga mig, har börjat kränga massa godis istället! min pappa, han är sugen fortfarande fast han inte snusat på två år ! helt sjukt!

2009-03-25 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0