Jaga den runda bollen!

Jaha, måndag igen.. fortfarande lika rastlös, fast har iallafall varit hemifrån hela dan! Gick upp md tuppen imorse.
Åkte med Filip till jobb, första gången sen USA som jag besökte Willys! Kändes konstigt att vara tillbaka där. Skönt att man inte behövde jobba, eller hade nog varit ganska skönt att jobba ändå! Just nu gör man väl vad som helst för att tjäna sig en liten slant, eller ska nog inte säga vad som helst. Ställa mig på industrigatan gör jag nog inte frivilligt. Fast dom kanske inte håller till där längre?! Vad vet jag? Inte mycket, som dom flesta som känner mig skulle sagt!
Iallafall, efter besöket på Willys körde jag hem till Sara från jobb (www.pysselsara.blogg.se).
Hade tagit med alla mina scrapbook saker.. nu var det dax att börja scrappa igen! Härligt. Var skönt att få lite ideer av Sara, gud vad duktig hon är, och inte tala om alla verktyg och tillbehör hon har!! Var super skoj! Kan inte mäta mig med henne, men var skoj ändå=) Ska dit igen på fredag för mer scrappande.

Snart är det dax för korpen, men för en gångs skull så ska pappa komma och hämta mig, då Filip inte hinner!
Ska bli härligt att få jaga den där runda bollen lite=)


I söndags ringde en man till mig.. Han presenterade sig som Magnus, tränare för trelleborg. Han sa att han sett mig på Etage i  helgen.. När han sa att han sett mig ligga på baren med bodyshots blev jag lite misstänksam, han måste ju skoja eller?!?!
Jovisst, ett litet skämt från Filip. Men iaf så vill han att jag kommer och tränar på onsdag, så Moa har bestämt sig för att visa upp sig=) Eller bara infinna sig, finns väl inte så mycket att visa upp, talangerna gömmer sig långt in, eller borta för gott! Ska bli riktigt skoj iaf! Synd bara att jag varken har fotbollsskor eller benskydd! haha!

Filip har börjat kalla mig för Pingo, vet dock inte vart han fått det ifrån?! Men tydligen så låter jag som honom, men det gör jag väl inte...Han låter ju helt hemsk, man förstår ju inte ett ord av vad han säger! Och nånting måste du väl förstå Filip?
Eller så är det bara du som är lite extra trög. Men är det nu så att jag låter som Pingo, så måste det va mamsens dialekt=) Sen att hon är norrlänning och jag skåning hör inte hit! Vi förstår varann iaf, eller så är det bara hjärnorna som är likadant uppbyggda!


Nu ska jag hinna vila en stund innan matchen!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0