Ibland har man tur!

Ja, foten går väl framåt. Nu går jag igen, fast med stöd av kryckorna naturligtvis! fast det jobbiga är att när jag gått för länge på den gör det svin ont, så då får jag hoppa ett tag.
Igår var tanken att jag skulle träffa Sanny i Lund, men orkade inte ta mig ända dit med kryckorna, sen kan man inte köra bil för tillfället heller ju...
Sen ringde Skurup, som är på semester i Sverige..så vi bestämde date i Malmö vid ett.. tanken var att vi skulle ta en fika, men blev middag på Mando=) Gott var det iaf!
Kändes lite konstigt att träffa henne in sweden, fast ändå så kändes det normalt!
Efter mitt besök i stan hade jag grymme blåsor i handflatorna efter allt hoppande, har nästan mer ont i händerna än i foten! Tack och lov så spelar vi inte korpen på måndag, så missar inget då, ibland har man tur!
Hoppas bara att jag kan spela till nästa måndag!!

Igår fick jag ett sms av Filip, där han skrev att han hade en överrasking till mig.. Nyfiken som man är, gjorde jag allt för att lista ut vad det var.. Men han vägrade säga..
- Jag kan säga så mycket som att det är en partyhöjare.
Whaat?! Och han hade köpt det på Willys sa han.. Vad kan man köpa på Willys? en partyhatt?
Till min stora förvåning hade han tagit hem ett papper med extratider på jobb, så jag kunde få ihop en slant, vilket underlättar när man ska festa! Han är inte dum den där Filip =) Tack älskling! <3

Borde gå ner och tvätta, har sjukt mycket tvätt, men att hoppa upp och ner med kryckorna är inget som lockar.
Så jag ska stanna här i sängen, sova nån timme till!
Bye

Kommentarer
Postat av: My

Jaa, klart du ska gå på daunsegaulan. där e ju faktiskt lite bonne i dig ;) så, po me trätollorna så ska vi dansa kasedans:P

2009-03-06 @ 16:01:01
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen tjena Moa! Gud vad trevligt att höra ifrån Dig kära "Lilla" Moa :) :)



Hur lever sverigelivet med den stora amerikaresenären?



Jo, jag har kört en blogg ca en mån!!



Kan sakna Dig också, men vi ses säkert snart nån gång.



Sköt om Dig! :) :)

Kram på Dig!

2009-03-08 @ 21:41:32
Postat av: Moas älsklingsmamma

Har fixat tvättid till dig i morgon... vi kan hjälpas åt men du får själv vika den ;-) Pussas och kramas

2009-03-08 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0