Hej, har ni kakor här?

Känns bättre nu, saker är bättre! Vilket är skönt, kändes inte så bra igår...
Igårkväll träffade jag Jennie, en månad sist, och 7 månader sen vi var själva!
Hon hämtade mig i gamla bettan;) sen körde vi till Lilla torg, jennie ville helst till espresso house, eller nåt annat ställe där man kunde få sig en kaka..
Men Moa var sugen på en öl... så vi går in på Gökboet.
Moa: Hej, har ni kakor här?! =)
Och det hade dom, så det blev gökboet! Satt där och skrattade och hade oss, antar att vi skrattade högt, för servitören ökade och ökade volymen på tv:n... haha

Sen idag var det dax för nästa favvis, träffade Sanny och tog oss en falafell, sen gick vi ner i stan en runda..
Massa skratt där också=) Så skönt att träffa er båda! Hoppas det blir mer av er i helgen!
Finns små planer för middag och bowling på lördag, kan behöva det!
Efter min dejt med Sanny kom Filip, vi åkte till Auqakul för att simma lite, men insåg att dom tagit bort simhallen, och har bara äventyrsbadet kvar, så det blev mest lek och plask.. eller om jag ska va ärlig, så blev det bubbelpoolen!
Har blivit en riktig badkruka, allt känns kallt, frös tom i en av bubbelpoolerna!
Sen blev det grillspett på en grekisk restaurang..

Måste bara säga att jag börja bli irriterad på en viss sorts killar, som visslar och kommenterar när man går förbi, och stirrar oavbrutet! Var nere i butiken precis vid oss, när jag ska gå hem går jag förbi en pub, där står tre killar och röker, den ena ställer sig i vägen, så jag inte kommer förbi. Och säger:
- Hallå snygging, vad heter du? Kan min kompis få ditt nummer?
Jag himlar med ögonen och tränger mig förbi honom, så skriker han efter mig:
- Så snygg var du inte..
Sen hör jag hur han spottar efter mig! Asså kom igen?! Var så mycket jag ville säga till honom. Men det är Malmö vi snackar om! Har varit en bråkstake hela livet, och aldrig varit rädd för att säga stopp och belägg. Men man har insett hur mycket som kan hända. Och Malmö är inte staden där en tjej säger vad hon tycker till tre stora killar när mörkret lagt sig!

Jaja, nog om det! Bye

Kommentarer
Postat av: Mams

Fast du kan få 5000 spänn för det ofredandet ;-)

2009-03-20 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0