Ett tag sen..

Var ett tag sen man uppdaterade nu, men har inte haft någon lust till det...
Sist jag skrev hoppade jag på kryckor, nu går jag och till och med springer ibland. Foten är fortfarande lite svullen, och ett långt blått streck under ankeln, men det går väl över så småningom. Eller jag hoppas det iaf, för nästa vecka ska jag börja träna med IFK Trelleborg! Var och tittade på deras träning i onsdags, ordförande hade kommit ner för att hälsa=)

Nu har det blivit lördag, jag och Filip jobbade till halv nio igår, så det blev till att hämta pizza på vägen, Filips pappa var också hungrig, då frugan var iväg på tjejkväll..Beställde en kebabpizza, BARNPIZZA då, men inte orkade Moa det iaf, kunde knappt få i mig halva.. Är magsäcken så liten?!
Vi somnade alla tre i vardagsrummet, dock så var nog min och Filips "säng" skönare än Anders, som somnade på golvet! Men han snarkade på bra iaf=)

Idag ska vi åka och titta på Filip som spelar match i "Odarslöv", vilket innebär att dom spelar i Anderslöv, ja, det var internt! Solen skiner, så härligt=)

Nä, lite frukost nu kanske! Ikväll blir det nog bio för hela slanten, vill se Dumpa honom, som hade premiär igår. var nog ett tag sen det var premiär på den i USA=)
Bye

Kommentarer
Postat av: Aurora

Akta foten och ta det lugnt i början. Lycka till med ny klubb.

2009-03-14 @ 11:35:16
URL: http://metrobloggen.se/oro
Postat av: Mamma

Moa, den där Aurora besöker mig också på bloggen... Kramas min älskling

2009-03-15 @ 09:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0