En ljushårig JP Kenneth

Ringde Filip precis, för att be honom köpa clementiner, så stod papsen brevid, så snacka lite med honom, då han ska till Tyskland och handla sprit imorgon. Så har gett han min beställning.
Filip: Hon vill ha en ljushårig JP kenneth.   "Okej" Filip!! =)
Har egentligen tröttnat på JP, och är mer inne på Riesling vin, men orkade inte lägga ner någon energi i att förklara för pappa vilken jag vill ha, så lättare att bara säga JP, det har man gjort sen man var 15 år ju=) Så det vet dom vilken det är vid det här laget=)

Sen frågade jag pappa om han skulle komma och kolla när vi spelar korpen på måndag, då kom det eviga gnället..
- Du ska inte spela, din fot är vrickad.. bla bla
Moa: Jag men jag har snackat med Filips pappa, ska låna hans skydd
Pappa: Han kan ju ingenting om skydd, han har ju tre ungar, han borde fattat att han skulle använda skydd när han fick första ungen(Filip)

Fick en liten slant av pappa med, TACK OCH TACK!! Behövdes verkligen.
Glömde ju skriva i förra inlägget att jag och mamma var på det nya köpcentrat igår. Var mäktigt, speciellt när hela Malmös befolkning var där. Kändes nästan som man var tillbaka i USA, där är det lika mycket människor ute som man ska trängas med dagligen!
Iaf så hittade jag några nya favoritbutiker. Bland annat "New Yorker". Där ska det shoppas så fort jag bara får chansen!
Bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Riseling är ofta för sött! Haha, new yorker har fina kläder och löjligt billiga... men inte så bra kvalitee :S köpte rätt mkt därifrån när jag var i stockholm =)

2009-03-25 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0