Dra fram kryckorna igen!


Jaha, då var det dags att dra fram kryckorna igen, eller dra fram och dra fram.. Dom stod redo vid min fåtölj, visste att jag skulle behöva dom snart igen!! Som vanligt så var det målvakten jag dunsade in i!
Fick assistans av Billy och Filip=) Mina hjältar!
Pappa däremot fattade ingenting när Filip bad honom hämta en linda : )
Så nu är det bara att hoppa runt med dom förbannade kryckorna, man tycker ju att mina armar borde vara stora som hus efter allt hoppande på dom i sina dagar....men ack nä, lika jobbigt varenda gång!
När jag kom hem till mamma sa hon bara..
- Vad har nu hänt Moa? Sa ju till dig att du skulle ta det lugnt!
Och jag som ska träna för första gången i trelleborg på onsdag, hur ska detta gå?


Vi vann iaf, 3-1, så det var ju tur det!
Men känns som det var en liten otursdag...
Började med att pappa skulle hämta mig, direkt när jag hoppar in i bilen säger han att han alltid får böter när han ska hämta mig! Han visar mig böteslappen, och ber mig förklara vad den säger...
- Det står förbud att parkera på den, du ska betala 500 kr...
Pappa svär lite, och säger att han visst parkerade lagligt, betalade och allting..Han vill åka dit igen och kolla upp detta!
Vi åker dit...
Moa: Men pappa, det står ju där på skylten, "Förbud att parkera den 2:e varje månad", och vad är det för datum idag??
Hur detta kunde bli mitt fel vet jag inte?! Vet du pappa?


Imorgon är Filip ledig, så skönt=) Vi ska ha sovmorgon, därför kommer vi säkert vakna skittidigt!
Nu ska jag tycka lite synd om mig själv, och låta Filip ta hand om mig=)
Bye


Kommentarer
Postat av: My

haha varför är jag inte förvånad Moa? :)

2009-03-03 @ 10:44:40
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Mamman

Jag hade det på känn.... mammor känner sånt vet du... Älskar dig skitunge!

2009-03-04 @ 06:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0