En pms kärring!

Det blev inte den onsdagen jag trodde det skulle bli... Men har städat mitt rum och varit på gymmet, så lite duktig har jag varit. Men imorgon blir det stress stress...och mera stress..
Imorgon blir det tvätt vid 07:00, sen ut på stan och besöka infoteket, arbetsförmedlingen och besöka Robin på Hemköp.
Och Filip som är ledig imorgon, trodde vi skulle få värsta sovmorgonen..men ack nej..
Hoppas iallafall vi får en mysig dag, trots allt vi ska hinna med.

Sitter här i soffan med mamma, hon springer runt och svär över städningen, borde hjälpa henne men har ingen ork, man blir helt trött av att ligga hemma. Men hon gjorde mig lite ledsen här precis..hon kallade mig Teddan.
Saknar hon han så mycket? Jag hoppas för hennes skull att hon kallade Ted för Moa när jag var i USA : )

När ska vi hinna ses då Sanny?? Får försöka hinna på fredag?!=)

Ne, snart kommer älsklingen <3 Vad hade jag gjort utan honom? Är så jävla glad att jag har dig,   
även om jag kan bli sur på dig för ingenting, och gå i taket för att
du vill ha en puss ibland... Jag vet jag är en pms kärring, jag vet
det, och tyvärr vet du också det, det är du som tvingas stå ut med
 det. Men ändå är du fortfarande vid min sida. Och jag hoppas du
kommer vara det ett bra tag fram över! Älskar dig!
  

Allt för nu. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0