Mitt dna

Blir så irriterad, varför är det så mycket snack men så lite verkstad?!
Säg inte nånting du inte kan hålla, börjar tröttna!

Ikväll blir det till att pilla räkor och dricka vin med mamsen=)
Ska bli mysigt, hon kom med förslaget att vi skulle ta på oss morgonrockarna och sitta på vardagsrumsgolvet och äta framför tv:n. Varför mamma? Jag har ju tagit på mig kläder för en gångs skull, och vi har en mysig soffa man kan sitta i!
jaja, bäst att lyda =)
Fick deklarationen idag, 4000 tillbaka. Ja, det tackar man inte nä till i dessa svåra tider :)

Har varit riktigt duktig idag, städat köket, inklusive städat kylen, som var sjukt äcklig. Mamma behövde bara säga att den behövdes städas, så tog dottern tag i det=) Visst, fick en del utbrott, så mamma sa till mig, men då började jag skrika på henne! Jag vet, mitt tålamod = 0
Men skyll inte på mig, det är så mitt dna är uppbyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0